1. Home
  2. اخبار
  3. بازدید از نحوه تحویل مساکن ملی سهند
Rate this post

بازدید از نحوه تحویل مساکن ملی سهند

بازدید از نحوه تحویل مسکن ملی - آوین

بازدید مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن

سیدمهدی میرجوادی، مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و جناب آقای مهندس مددی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند بهمراه هیئت همراه در طی جلسات تحویل واحد های مسکن ملی آوین از این پروژه بازدید کردند.

در طول این بازدید که مدیر عامل شرکت ساختار سازه جناب آقای مهندس حبیبی نیز در آن شرکت داشتند، جناب آقای سید مهدی میرجوادی مدیر کل دفتر توسعه تعاون میزان پیشرفت پروژه 396 واحدی آوین و نحوه تحویل واحد های مسکونی را مورد ارزیابی قرارداده، نظرات گهربار شان را در مورد نحوه تحویل و همچنین نحوه ارتباط با متقاضیان مسکن ملی در اختیار عوامل شرکت ساختارسازه قراردادند.

این سمت عالی در ادامه این روز از پروژه مجموعه هشت بهشت سهند نیز که پیمانکاری این پروژه نیز در اختیار شرکت ساختار سازه قرار دارد بازدید کرده و در جریان آخرین پیشرفت پروژه قرار گرفتند.

نحوه تحویل واحد های مسکن ملی 

با توجه به اتمام انتخاب واحد های دو بلوک H و B به تعداد 72 واحد مسکونی و شروع انتخاب واحد های 4 بلوک دیگر از همین پروژه 396 واحدی متقاضیان خوش حسابی که از بلوک های B و H واریزی خود را تکمیل کرده اند توسط بانک مسکن تقسیط وام 550 میلیونی شان شروع شده و واحد هایشان تحویل خودشان میگردد.

ارسال دیدگاه