1. Home
  2. پروژه ها
  3. مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس بزرگترین مجموعه گردشگری در غرب تبریز

مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس بزرگترین مجموعه گردشگری در غرب تبریز

ipak-palace-مجتمع-تجاری-تفریحی-ایپک-پالاس

توضیحات جامع مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس

ایپک پالاس از جمله کامل ترین و مجهزترین مجتمع های تفریحی شهر تبریز که دارای بروزترین فناوری های ساخت مجتمع های تفریحی با معماری ایرانی و زیبایی خاص و منحصر بفرد و قابل رقابت با نمونه های مشابه در سراسر دنیا با رعایت کامل اصول و قوانین ساخت مجتمع های مدرن در دنیا به جهت رفاه حال مردم شهر تبریز و ایجاد امکانات رفاهی ،تفریحی و تجاری و جاذبه توریستی ساخته شده است.

شرکت ساختار سازه تبریز در فروردین ماه سال 1393 پس از اخذ پروانه ساخت بصورت کاملا مستقل و بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات یا خریددین بانکی با در نظر گرفتن فاکتور های فرهنگی ،علمی ،اقتصادی و فنی منطقه و انتخاب موقعیت مناسب با کمک کارشناسان و مهندسان زبده و حرفه ای در بخش طراحی و ساخت این پروژه را به اتمام رسانده و پس از تسویه کامل با شهرداری منطقه ،جهت بهره برداری شهروندان عزیز تبریز آماده ارائه خدمات رفاهی ،تفریحی و تجاری گردید.

ipak-palace-مجتمع-تجاری-تفریحی-ایپک-پالاس

مشخصات فنی مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس

این پروژه با زیربنای 22000 متر مربع در زمینی به عرصه 5200 متر مربع با به کار بردن کل 100 درصد عرصه در 6 ژوئن ساخته شده است . 

در این مجتمع در طبقات همکف و اول ارتفاع کف تا کف ظبقات 5.20 متر میباشد و در طبقه آخر ارتفاع 7.20 متر طراحی و اجرا شده است.

مشخصات ساختمان به صورت جدول زیر می باشد.

ژوئن

تعداد طبقه

توضیحات

1

2 طبقه منفی

پارکینگ و تاسیسات

2 طبقه روی همکف

تجاری و تفریحی

2 الی 6

1 طبقه

پارکینگ

2 طبقه روی همکف

تجاری و تفریحی

ipak-palace-مجتمع-تجاری-تفریحی-ایپک-پالاس
ipak-palace-مجتمع-تجاری-تفریحی-ایپک-پالاس

ویژگی های کلی ساخت و امکانات مجتمع ایپک پالاس

ایپک پالاس با ارائه طیف گسترده‌ای از واحدهای تجاری در زمینه‌های مختلف، تمامی نیازهای خرید شهروندان را در یک مکان واحد برآورده می‌سازد. مشخصات طبقات مجتمع به شرح زیر می باشد:
طبقه همکف و اول از 147 مغازه با متراژهای 25 تا 250 متر مربع تشکیل شده است.
طبقه دوم شامل 3 سالن پردیس سینمایی، هایپرمارکت به مساحت 1200 متر مربع، فودکورت با 13 غرفه و شهربازی به عنوان قلب تپنده مجموعه می باشد.

از دیگر امکانات این مجتمع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ ایپک پالاس با ظرفیت 250 خودرو، ظرفیت کافی برای پارک خودروها را فراهم میکند.
در ساخت مجموعه ایپک پالاس استانداردهای روز دنیا رعایت شده و دارای امکاناتی نظیر سیستم‌های اعلام حریق، سیستم‌های اطفاء حریق، روشنایی مناسب، آسانسور، پله برقی می باشد. جدیدترین متدهای روز دنیا در این مجتمع به کا رفته تا رضایت خاطر تمام شهروندانی که از ایپک پالاس پالاس بازدید می کنند جلب کند.

سیستم‌های سرمایش و گرمایش مدرن فن‌کویل و چیلر  در این مجتمع به کار رفته است.

دسترسی آسان به تمام طبقات، رعایت دقیق ضوابط و مقررات آتش‌نشانی، استفاده از جدیدترین و کاملترین سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق ایپک پالاس را مقصدی ایده‌آل برای خرید، تفریح و گذران اوقات فراغت در تبریز تبدیل کرده است.

و در مجموع ایپک پالاس، فراتر از یک مجتمع تجاری تفریحی، تجربه‌ای بی‌نظیر از مدرن‌ترین امکانات و خدمات را به شهروندان ارائه می‌دهد.

در ادامه به برخی از خصوصیات و امکانات برجسته این مجموعه اشاره می‌کنیم:

دو آسانسور شیشه‌ای: طراحی آسانسور ها به گونه ای میباشد که با استفاده از آن ها می توان به طبقات مختلف دسترسی داشته و منظره ی مجتمع و همچنین شهر را مشاهده کرد.

کنترل هوشمند: روشنایی‌ها، سیستم اعلام حریق، دوربین‌های مدار بسته و سایر تجهیزات ایپک پالاس به صورت هوشمند کنترل می‌شوند تا آسودگی خاطر و امنیت را به ارمغان آورند.

چهار پله برقی مدرن: با استفاده از این پله برقی‌ها، می‌توانید به سرعت و به آسانی بین طبقات مختلف تردد کنید.

رستوران /فودکورت به متراژ ۳۵۰ مترمربع : در این بخش رستوران ها و مراکز فست فود بسیاری مستقر می باشند که شهروندان میتوانند با آرامش و لذت انواع خوردنی ها، فست فود و غذا های سنتی ایرانی و فرنگی در محیطی بسیار زیبا را تجربه کنند.

شهربازی به متراژ ۶۰۰ مترمربع: شرکت ساختار سازه با به کارگیری مدرنترین و ایمن ترین تجهیزات تفریحی ،مکانی ایمن و ایده آل برای سرگرمی کودکان فراهم نموده است تا خانواده ها با آسایش خاطر از شادی کودکان خود خرسند شوند.

سیستم‌های گرمایش و سرمایش پیشرفته: در ایپک پالاس، از بهترین و به‌روزترین سیستم‌های گرمایش و سرمایش برای ایجاد فضایی مطبوع و دلچسب در تمام فصول سال استفاده شده است.

پله‌های فرار: به جهت ضروری و امن بودن پله های فرار ،ایپک پالاس در 5 نقطه مجهز به پله های فرار می باشد تا در زمان نیاز ساختمان در کمترین زمان و بیشترین سرعت تخلیه شود.

نمای خارجی مدرن: نمای خارجی ایپک پالاس با استفاده از مصالح مرغوب و با ظرافت خاصی طراحی و اجرا شده است و جلوه‌ای باشکوه به این مجتمع می‌بخشد.

سقف‌های کاذب: تمامی سقف‌های ایپک پالاس با استفاده از سقف‌های کاذب پوشانده شده و به زیبایی نیز تزیین شده‌اند.

پارکینگ سرپوشیده: پارکینگ سرپوشیده ایپک پالاس با مساحت حدود ۶ هزار مترمربع، ظرفیت کافی برای پارک خودروهای مراجعه‌کنندگان را فراهم می‌کند.

راهروهای عریض: عرض راهروهای ایپک پالاس بین ۵ تا ۱۰ متر است و تردد در آنها به راحتی انجام می‌شود.

سیستم تهویه مناسب: در ایپک پالاس از سیستم تهویه مطبوع مرکزی استفاده شده است تا در تمام فصول سال، هوای مطبوع و پاکیزه در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گیرد.

آسانسورهای ۱۶ نفره: دو دستگاه آسانسور با ظرفیت هر کدام ۱۶ نفر در ایپک پالاس تعبیه شده است تا تردد بین طبقات به سرعت و به آسانی انجام شود.

سیستم برق اضطراری: در صورت قطع برق، سیستم برق اضطراری ایپک پالاس به طور خودکار فعال می‌شود تا از خاموشی و اختلال در عملکرد تجهیزات جلوگیری شود

ipak-palace-مجتمع-تجاری-تفریحی-ایپک-پالاس

مزایای قابل توجه مجتمع

ایپک پالاس، نگینی درخشان در تبریز
معماری منحصر به فرد:

نمای ایپک پالاس، الهام گرفته از تار و پود فرش تبریز: این نما با 2 گره، هم اسم و هم نمای ایپک پالاس را ثبت ملی کرده است. نکته‌ی قابل توجه اینست که همه بخش‌های این نما در تبریز تهیه و ساخته شده و از 14 هزار قطعه منحصر به‌فرد تشکیل شده است.
استفاده از نوآوری‌های روز دنیا: در ساخت این مجموعه از جدیدترین متدهای معماری و مهندسی استفاده شده است.

اتاق فرمان: برای کنترل هوشمندانه تمام سیستم‌ها و تجهیزات مجتمع تعبیه شده است.

فیبرهای نور: در نمای ایپک پالاس از فیبرهای نور برای ایجاد جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز در شب استفاده شده است.

نمازخانه: مکانی آرام و مجهز برای انجام فریضه نماز در نظر گرفته شده است. روشویی در داخل نمازخانه تعبیه شده است.

فضای داخلی:

راهروهای عریض: کم‌عرض‌ترین راهرو در ایپک پالاس 5 متر است و عرض راهروها حداکثر 10 متر می‌باشد.

استفاده بهینه از فضا: از فضاهای کنار پله و زیرپله برای مغازه استفاده نشده است و فضای مشاعی قابل توجهی در مجتمع وجود دارد.

امکانات و خدمات:

هایپرمارکت در طبقه دوم: برای اولین بار در ایران، هایپرمارکت در طبقه دوم یک مجتمع تجاری تعبیه شده است. این امر دسترسی آسان به هایپرمارکت را برای مشتریان فراهم می‌کند.

ارتباط آسان بین طبقات: آسانسورهای متعدد و مدرن در ایپک پالاس تعبیه شده است تا تردد بین طبقات به سرعت و به آسانی انجام شود.

شهربازی سرپوشیده: با حضور شرکت فان تایم ترکیه، شهربازی ایپک پالاس به یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های ایران تبدیل شده است.

ارتفاع طبقات: 5.20 متر

سیستم تهویه مطبوع: برای فضاهای تجاری، مشاعات و پارکینگ تعبیه شده است.

آسانسورهای لوکس پاناروما: در محل ویژه هر کدام 12 نفری

آسانسورهای باربری: با ظرفیت 3.5 تن

پله برقی‌های تمام اتوماتیک

پله برقی کالسکه بر: برای اولین بار در خاورمیانه در ایپک پالاس تعبیه شده است.

بارانداز مجزا: با درب ورودی جدا بدون تداخل با درب ورودی اصلی

سیستم سرمایش و گرمایش: با استفاده از فناوری‌های روز و دستگاه‌های فن کوئل

طراحی نمای مجموعه با امکان نورپردازی: زیر نظر مشاور AVP از کشور آمریکا

برترین برند مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور

مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس در دومین همایش برندهای برتر و مجتمع های تجاری عنوان برترین طراحی و ایجاد نمادهای اقتصادی و شهری را از آن خود کرد. به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایپک پالاس توانست برای دومین سال متوالی تندیس برترین برند مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور را از سوی هیئت انتخاب این همایش به دست بیاورد. در این همایش که برای دومین بار و با حضور مطرح ترین مراکز خرید کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، ایپک پالاس به دلیل مطالعات اولیه بسیار مدون و قوی جهت امکان سنجی و مکان یابی و جذب برندینگ، شایسته دریافت تندیس برتر همایش شد. در این رویداد، مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس توانست با نظر هیئت داوران عنوان برترین طراحی و ایجاد نمادهای اقتصادی و شهری را کسب کند

ipak-palace-مجتمع-تجاری-تفریحی-ایپک-پالاس

 

 

ویدیو معرفی پروژه مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس

 

 

گزارش نصرانه از مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس

موقعیت مکانی

آدرس مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس: شهرک اندیشه، 35 متری شهرک اندیشه، فلکه اصلی

شماره تماس: 04134259595

location icon